Jak zachować równowagę żywieniową, aby nie przybrać dodatkowych kilogramów?


Nie chcesz przybrać na wadze dodatkowych kilogramów, które bez wątpienia są zbędne?

Mamy na to sposób, szczególnie w obecnym czasie!

 

Obecnie powstała sytuacja epidemiologiczna  wymaga od nas przede wszystkim zachowania szczególnych środków ostrożności i zostania w domu, o ile oczywiście możemy.

Wiąże się to z tym, iż nie zawsze zwracamy uwagę na to co jemy szczególnie, że nie chcemy za długo przebywać w miejscach publicznych jakimi są markety i sklepy ogólnospożywcze bo może się to wiązać z ryzykiem. Dlatego warto stworzyć potrzebną listę zakupów, aby szybciej i sprawniej je zrobić.

Hmm.. nasze zakupy nie zawsze składają się  z  pełni  zdrowych produktów. Między innymi dlatego w późniejszym czasie przybieramy na wadze.

 

Jak temu zapobiec?

Mamy na to parę pomysłów!

 

1) Może warto pomyśleć o diecie pudełkowej? Dzięki wyliczonej kaloryczności posiłków dostarczamy naszemu organizmowi wszystkich niezbędnych wartości odżywczych. Zbilansowana dieta to krok bliżej do pełni zdrowia psychicznego, jak i fizycznego. Nie musisz martwić się o codziennie, rutynowe zakupy. Dodatkowo nie musisz wychodzić z domu bo posiłki są dostarczane wprost pod Twoje drzwi. Co za tym idzie, unikasz kontaktu z osobami postronnymi czyli zmniejszasz ryzyko procentowe zachorowania.

Dieta pudełkowa wprost pod Twoje drzwi

 

2) Jeżeli nie jesteś w stanie pozwolić sobie na catering dietetyczny spróbuj w domowym zaciszu obliczać kaloryczność spożywanych przez Ciebie dań, owoców lub warzyw. Potrzebne są do tego tylko chęci, kalkulator i Internet, aby sprawdzić kaloryczność produktów! Czy to tak wiele w zamian za wartość jaką jest zdrowie?

 

3) Odstawmy wszelkiego rodzaju przekąski, które podjadamy w ciągu dnia! Zostając w domu, szczególnie wieczorami chętnie sięgamy po słone lub słodkie przekąski. Pewnie myślicie w tym momencie, że do  obejrzenia kolejnego odcinka serialu na Netflixie  idealny będzie popcorn lub chipsy. Nie tym razem! Jeżeli nie potrafimy tego od razu wyeliminować to spróbujmy na początku ograniczyć ich spożywanie. Poprawi się przede wszystkim nasza sylwetka, ale co ważne szczególnie u kobiet - cera.

 

4) Nie jedz z nudów! Gdy nie mamy planów na dany dzień spóbujmy je mimo wszystko znaleźć. Istotne jest, aby nie zapychać się jedzeniem. Czasami również z powodu stresu zajadamy fast-foody, szczególnie teraz kiedy może mamy problemy z pracą, kłopoty rodzinne lub deprymuje nas to ciągłe siedzenie  w domu kiedy za oknem piękna wiosenna pogoda.

 

5) Kupuj zdrowe produkty!  Pomyśl też o produktach z długim terminem przydatności wtedy nie musisz tak często chodzić na zakupy kiedy za oknem panuje wirus (mrożone owoce, warzywa, orzechy, kasze, makarony).

 

6) Zachowuj odstępy pomiędzy posiłkami. Nie powinny być one dłuższe niż 4 godzinki.

 

7) Spróbuj zacząć ćwiczyć w domu! Może joga, która poprawia kondycję psychiczną, ale i również poprawia sylwetkę? W obecnym czasie bieganie w maseczce może być bardzo niekomfortowe.

 

8) Zadbaj o to, aby nie przygotowywać zbyt dużych porcji danego posiłku. Pamiętaj, mniej znaczy lepiej=zdrowiej!

 

Zdrowa i zbilansowana dieta to klucz do Twojego osobistego sukcesu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« wstecz

Zaufali nam już wielokrotnie